konstigalilian -

Det sista om helgen i Boston.

Morgonen efter att Johanna åkt hem spnderade jag på egen hand i Boston.

När klockan var så här mycket var jag hungrig så då letade jag upp ett mysigt ställe för en frukost. 

Stället jag hittade sålde mycket sötsaker men jag var bara sugen på en specifik sak. 

Gröt! Gröt och mjölk. 

När jag satt och åt min frukost kom brödleveransen. 

Mannen med uppgift att leverera brödet hade händerna fulla och han spred en god doft av nybakat efter sig där han gick förbi.  

Efter frukosten fortsatte jag min förmiddag själv i staden innan bussen skulle gå hem till Delaware igen. 
Men innan jag avslutar allt bloggande om den härliga helgen i Boston vill jag visa den här bilden, mest vill jag visa den för Johanna. Johanna, jag köpte vattenmelon och åt med skedarna du så fint knyckte från hostellet. Eftersom vi inte hann äta melon, som planerat, tillsammans under vår helg får vi ta och göra det nästa gång vi ses istället. Förmodligen hemma i Sverige då våra au pair år här lider mot sina slut. Tiden går rysligt fort. Det går fort när man har roligt som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Lillan

hur länge har du kvar där i Usa nu??

2012-06-05 @ 20:20:54
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Nämen, ännu fler olagligheter! Har du gått och blivit kriminell på riktigt Lilian?

2012-06-10 @ 09:29:01
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0