konstigalilian -

cantaloupemelon, moonwalk, vacker utsikt, hugo boss, dans på gatan, super mario och mycket mycket mer.

Sen bar det av ut för att dansa hela natten lång! 

Och vilken natt det blev sen! Haha. Ojojoj! Eftersom jag vet att mina föräldrar, och troligtvis Karros föräldrar, läser min blogg kommer jag inte skriva så mycket mer om natten i sig. Men för alla ni övriga som är nyfikna att höra mer kan vi träffas någon gång så ska ni både få se bilder och höra på historier som ni aldrig ens kommer tro. Sorry Mamma, Pappa, Janne och Helena. Sorry. Men hur som helst så vet ni ju att ni alltid kan lita på mig och Karro! ;) 

The Blue Man Group, släng er i väggen! 

Eftersom beslutångetsen var hög i valet av bild och eftersom jag vill visa Karro bilderna lägger jag upp alla tre. 

Natten var fantastisk rolig och underhållade på alla sätt och vis! Haha. Så där rolig så att man inte kan sluta att skratta och le när man tänker på den ni vet...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag bokar upp en träff med en gång! Jag vill höra o se ALLT!!!



Puss!

2012-06-16 @ 01:36:20
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Lillan

smurfgänget :D

2012-06-16 @ 14:04:45
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

GIVETVIS LITAR JAG PÅ ER SNYYYYYYGINGAR!!!!!!!!!!!PS: LILIAN JAG VET ATT JAG KOMMER ATT FÅ HÖRA FORTSÄTTNINGEN,JAG GER MIG EJ, SÅ DET SÅ LILLSNÖRPA. JAG ÄLSKAR DIG/ mamma mona

2012-06-18 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0