konstigalilian -

Att supa som en estländare.

Mitt bloggande är kvar i förra fredagen. Alltså för nio dagar sedan ungefär. 
Efter att Liina och jag varit på den italienska festivalen tog vi oss till trolley square där jag käkade quesadilla. En riktigt god sådan också. 

Efter att jag fått mexikansk mat i magen gick vi till Lime Tequila bar för att även få i oss lite mexikansk vätska. 

Där finns det mycket att välja på. 

Vi körde på en trippel tequila. Tre sorter från ett och samma märke. 

Killen i baren babblade på hej vilt om tequila och om hur det framställs med mera. Liina och jag var intresserade men mest var vi intresserade av att få smaka. 

Vi tog förstås lime till för då blir det som godast.

Liina är från Estland som ni redan visste och om ni mot förmodan hade glömt så syns det tydligt på den här bilden. Estländare vet hur man super minsann. 

Själv satt jag och snuttade på min lime. 

Vi hade en väldans trevlig stund tillsammans med en massa trevliga själar som också bänkat sig i baren. Vi satt och pratade om allt möjligt, inte minst om det vi såg på tv:n som hängde ovanför oss. Där kunde vi se hur en man tog sig över Niagara Fallen ballanserandes på en lina (OBS! inte på Liina). Galning...
Efter besöket på tequila baren var det dags för Liina och mig att ta oss vidare till festen vi var bjudna på. En riktigt trevlig poolfest typiskt USA men se där ifrån glömdes kameran helt bort så ni får helt enket fantisera fram något i huvudet på hur det såg ut. Så kan det gå när inte haspen är på! 

Kommentarer
Postat av: B to the f to the f

Tycker du får komma upp till örnsköldsvik nån gång och visa hur man dricker pluttlilian :D då jäklar kommer du få slå klackarna i taket ! Yeeehaaaw

2012-07-03 @ 02:12:26
URL: http://Altelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0