konstigalilian -

Ett litet smakprov av Cape May.

Jag har inte riktigt koll på hur många ni är där ute som riktigt skriiiker efter blogginlägg från mig. Oavsett summan så ursäktar jag min frånvaro och till mitt försvar skyller jag på livet. Livet i sig. Underbara härliga livet som jag fyller med händelser som puttar bloggandet lite i skym undan. Men, misströsta inte. Ni kommer få se mycket av det jag gjort. Saker som vinprovning med privatchaufför som öppnar dörrar och får en sån som mig att känna mig lite lagom bortskämt obekväm plus veckans semestrandet i North (och även lite i South) Carolina till exempel. Men innan dess stannar vi kvar i Cape May lite till, där jag var för ungefär två veckor sedan. Nedan kommer jag servera er en liten minibuffé av saker man kan se på stadens gator. 

Tjing tjong vi ses snart! 

Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Alltså, grymt häftiga hus. De blå vill jag ha. Ta med det hem Lilian. :)

2012-07-08 @ 20:48:24
Postat av: Everlasting

Sicka lustiga hus de har där. Nästan som tagna ur någon saga. Vackert!

2012-07-09 @ 00:45:51
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Ass

Det känns ju sådär när jag tittar ut mot min utsikt från lägenheten och ser det bruna och gula huset, mer känt som "kissochbajs"-huset när man fått se hur sött det kan se ut... :S

2012-07-09 @ 08:05:49
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0