konstigalilian -

Musråttan

En av mina favoritbloggorskor lämnade en mycket bra kommentar angående min favorit på muséet. Musråttan. 

Jag lyckades inte riktigt lura henne med att artbestämma den lilla varelsen på egen hand så som jag gjorde när jag kallade honom för musråttan. Hon hade nämligen förklaringen på vad krabaten är för något djur. 

Everlasting:
Rymden är definitivt cool (och jag är inte det minsta partisk). Men du, är inte den där vita musråttan en hermelin? Jag har för mig att kungarnas mantlar kantades med hermelinpäls och att det är därför det är vitt med svarta prickar. Från svanstippen liksom.

Givetvis trodde jag henne fullt ut men jag var ändå tvungen att googla det för att få se och läsa mer. Gör det ni med om ni vill. Googla hermelin +mantel så kommer det upp bilder på fula gamla kungar som tror dom är något (vilket dom i och för sig också var) och annan information om just hermeliner och mantlar. 


Tack Everlasting! XOXO <--- som man skriver titt som tätt till dom man tycker om här i USA. 

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Haha, jag hoppas verkligen att jag inte förstörde något nu, och att musråttan får fortsätta vara din favorit!

2012-07-10 @ 09:43:38
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Lilian I USA

Tvärtom, du förgyllde! Och Han är fortfarande favoriten! :) /Lilian

2012-07-10 @ 14:21:48
URL: http://Konstigalilian.blogg.se
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack för de fina orden. Visst ska jag hålla min blogg vid liv. Jag hoppas att du fortsätter att läsa - trots att uppdateringen inte är den bästa. Men jag ska bättra mig.
Kram

2012-07-10 @ 14:54:02
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0