konstigalilian -

Fredagshäng på halvmånen.

Liina och jag älskar att hänga. Speciellt på fredagsförkvällar. Oftast brukar vi börja med att varva ner och käka något någon stans innan vi varvar upp igen. 

Amen härreguuuud nachos igen! tänker ni nu. Men vi varierade oss lite faktiskt! För på stället vi besökte serverade dom sina nachos med krabbkött och lite sånt. Dom var goda men det finns inga nachos som slår dom på BBC Tavern. 

Efter nachostallriken tog vi en varsin sallad. Jag åt den här med fårost, nötter, äpplen och gula russin och sånt som min syster Lollo inte skulle ha gillat i sin sallad. 

Efter maten blev det det här som sött. Den smakade bara socker så jag tyckte inte om den men Liina åt mer än gärna upp den. 

När det var dags att betala fick vi heta Polka Dots på kvittot. Bartendern som serverade oss gav mig det namnet då jag hade en lila blus med vita prickar på. Det tyckte vi var lite småkul. 

Efter besöket på the Half Moon, som stället hette, fortsattes fredagskvällen med äventyr och skratt på annat håll. 

Kommentarer
Postat av: karro

är det bara nachosen som är bättre där eller kanske något annat som lockar, vad vet jag? ;)

ja det måste ha varit päronet, har haft ont i magen enda sen jag tog mig en smakbit av det! ;)
TAck för att du finns och för att du är du! <3

2012-07-10 @ 23:22:54
URL: http://kfrick.blogg.se
Postat av: Lollo

Du har helt rätt syster! Det där lät inte som en sallad för mig! :) Fårost är dock mumsfillibabba! Du känner mig innan o utan Du! <3

Ser så mysigt ut när ni är ute o myser Liina o Du!

Puss o Kram

2012-07-11 @ 09:42:06
URL: http://www.lilalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0