konstigalilian -

När mellanmålet är målet.

Efter lunchtid ringde Will. I det samtalet bestämde vi oss för att mötas upp och ta följe. Will, Katie och jag. 

Vi träffades på torget där jag spenderat lite av förmiddagen. 

Nästan det första vi gjorde var att gå till ett ställe för att dricka drinkar och äta ett mellanmål. 

Katie var söt som vanligt. 

Det var Will med. 

Lite så här såg barbordet ut där vi satt. 

Efter den typen av mellanmål vi hade blev vi alla tre lite extra spralliga. Som ni kanske kan se. 

Och så som ballonger är fyllda med luft var vi fyllda med energi så vi hade all världens ork att strosa runt. 

Vi strosade runt och gick i många gulliga och roliga små butiker. Utanför en butik kunde man knyta fast sin häst om man hade en häst med sig. Det var det ingen som hade så vitt jag såg, så det var nog mest för dekoration men i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG TROR BESTÄMT ATT HATTHOLMA VAR DÄR!!!!!!ÄLSKAR DIG. PUSS O KRAM/mamma mona

2012-07-09 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0