konstigalilian -

I en rusande storstadsfart.

Hej!
Det första vi gjorde när vi kom fram till NYC var att hoppa på tunnelbanan mot Century 21, som är en flera våningar stor affär med alla möjliga dyra saker för billigare kostnad, för shopping. Vänta lite här nu... Förlåt. Här rusar jag fram i all världens fart utan att knappt förklara någonting. Men det är bara det att jag har så mycket att berätta från helgen som var förstår ni.
Nu ska jag ta det lite lugnare... 
Jo. Jag var i NYC i helgen med min estländska pärla Liina. Oj, vad vi upplevde!
Vi hann med hur mycket som helst känns det som. Framför allt så känns det som det i mina trötta fötter som har gått och gått och gått.
Och så känns det i mina ögon som har sett och sett och sett.
Bäst att jag går och lägger mig nu så att jag kan vakna utvilad i morgon och berätta mer för er om hur min helg var. En sak kan jag lova och det är att jag kommer somna nöjd med ett skönt NYC-brus i mina öron och med ett stort storstadsleende på min mun.
God Natt! Vi ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Man vet vad man har att vänta sig när man läser din blogg Lilian. Ska bli så coolt.

2012-01-30 @ 06:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0