konstigalilian -

Hollywood Gott.

Lördagens lunch käkade vi på Times Square's Hollywood Planet.
Man kan säga att det stället är som en restaurang och ett museum på samma gång för det finns en massa kläder och sånt från kända filmer där.
Så finns det några handavtryck från kändisar också. High 5 Robert Pattinson!
Vi fick bordet för två precis brevid föremål från filmen Titanic.
Brevet från Rose.
Maten var god.
Och Tia var glad.
En monter med kläder från Twilight.
Mer saker från Robert. Stora skor va! Och ni vet väl vad man brukar säga om män med stora skor? Mycket riktigt -stora fötter.
En av flickornas jackor i Pink Ladies ligan från Greese filmerna.
Det var en trevlig lunch som fyllde oss med mer energi för att fortsätta vår dag.


Translation:
Lunch at Hollywood Planet, Times Square.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Coolt!!

2012-01-24 @ 21:30:26
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: eva

snygga bilder du ta hela tiden=)

kram

2012-01-26 @ 15:15:47
Postat av: Matilda

Lilla söta rara Lilian, hur kan du hitta alla guldkorn sådär på en gång i NY? eller det kanske krävs träning. I alla fall vill jag säga att jag är sjukt avundsjuk på planet hollywoood, vill också, jag tycker att du, jag och Elina tar en svensk-trip till NY, så kan du visa alla gobitar! :D

2012-01-28 @ 03:47:55
URL: http://styrkaostrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0