konstigalilian -

Klockablomster

Nu är jag hemkommen från NYC. Jag var ju där med Tia i helgen och levde rövare. 
Det blev en extra lyxig vistelse den här gången då detta var Tias födelsedagshelg och då hon fått en vistelse på ett hotel, som en annan inte skulle ha valt på grund av priset då jag hellre lägger pengar på annat, av sina värdföräldrar och som jag fick ta del av, utan extra kostnad helt gratis.
I lobyn såg det ut lite så här och så satt det en massa människor, som såg ut att tro att dom var snäppet viktigare än alla andra, överallt som tittade surt på min kamera så jag vågade inte fota allt för mycket.
I varenda hiss fanns de tjusiga målningar med Parismotiv. Min favorit var den med det berömda tornet.
Vi bodde i ett fint rum med en mjuk och skön och stor säng.
Och två röda bekväma fotöljer.
Danska Tia. Tia och jag brukar föresten lära varandra ord på våra orginalspråk som jag kallar det. Efter denna helg tillsammans är våra ordförråd än lite bredare då Tia nu vet att Tingeling heter Tingeling på svenska och jag vet att hon heter Klockablomster på danska. Klockablomster. Sött.
På tal om blomster så var det inte bara lobyn som var fylld med blommor. Även vårat badrum var prytt med en orkidékvist.
Och här har vi utsikten! Vi var högt upp. Sjuttonde våningen av tjugofem möjliga. Allra finast var utsikten när mörket lagt sig vilket jag kommer visa i ett senare inlägg. Jag kommer även visa mer från allt kul vi hittade på. Och eftersom det var kul kan jag garanetera er att det kommer bli kul så jag hoppas att vi ses. Hej hej på ett tag.



Translation:
Pics from our stay at Sofitel in NYC.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Inte dåligt att få ta del av någon annans födelsedagspresent! :)

Speciellt inte när födelsedagspresenten är så där lyxig!!!



Love U!

2012-01-23 @ 06:30:25
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Vad mysigt ni haft <3

2012-01-23 @ 10:44:29
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Maritta

Nice !!!!!!!

2012-01-23 @ 19:07:01
Postat av: eva

mysigt och få vara med=)

kram

2012-01-23 @ 21:12:20
Postat av: Anonym

du får lova mamma mona, att det blir nice att sova i Pålsboda. Lova, lova att du inte jämför. ÄLSKAR DIG/ mamma

2012-01-23 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0