konstigalilian -

Leenden breda som ladgårdsdörrar.

Och sen då? Vad gjorde vi sen efter det hysteriska besöket på den hysteriska restaurangen? Jo, då gick vi på The Broadway Comedy Club som vi fixat biljetter till tidigare under dagen.
Det är tydligen ett ställe där många kända komiker började sin karriär med stand up comedy. 
På väggarna hängde det fullt med kändisautografer som till exempel den här lustigkurrens.
Showen höll på i över två timmar och herre jösses så kul det var! Haha! Jag skrattar bara jag tänker på det. Mysigt också. Man satt som vid långbord i samma riktining som scenen. Jag tog (självklart) plats på kanten av ett av borden närmast scenen, mitt emot komikerpallen som ni kan se, för att komma så nära komikerna som möjligt för att förhoppningsvis starta en konversation under deras stå-uppande. Mycket riktigt så blev min önskan till verklighet då jag lyckades bli "Sweden" med hela lokalen. Jag fick då och då vara en del av föreställningen och det tyckte jag var riktigt skojigt. Go Sweden!
Sent på natten tumlade vi hem med leenden breda som ladgårdsdörrar. Och efter inte allt för många timmar var det dags att vakna igen. Jag var först upp, redo för att fira födelsedagsbarnet på sängen med paket, en orkidé (stulen från kvisten på badrummet ni vet) sång (med inspiration från den indiska restaurangen) och ett tänt ljus. Tia vart så glad så! Dock vet jag inte om hon kommer bli så glad för att jag publicerar denna bild då hon sa att hon inte gillade den så värst. 
I vilket fall så fick hon ett blått nagellack av mig, för ni vet ju från min tradition här på bloggen att Tia älskar att pimpa sina naglar. Hon fick också en sån där grej man stoppar i boken, för att man ska ha koll på vilken sida man är på ni vet, som var format som ett blått T. Tia är nämligen en riktig bokmal ska ni veta.
Efter uppvaktandet på sängen gjorde vi oss i ordning för att erövra staden på nytt. En sån där mysigt söndags erövring med mysiga promenader, affärer och kaféer... 





Translation:
Late night stand up comedy and a early morning birthday girl.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken Helg!!!



Love U!

2012-01-26 @ 04:16:27
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

vilken underbar helg.

och underbar vän du är=)

tänker på allt.

kram

2012-01-26 @ 15:12:52
Postat av: Tia

HAhaha, omg! No you didn't! The first picture I've seen from you that I don't love ^^

2012-01-27 @ 04:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0