konstigalilian -

Hej Alda!

Hej min fina systerdotter!
Jag vill bara säga det att jag blev jätteglad för din present till mig.
Så vill jag bara säga det att det inte var det minsta egoistiskt av dig att sända mig den. Jag skulle vilja påstå att det var riktigt generöst! Jag ska lyssna på den i morgon när jag äter frukost har jag bestämt. Då har jag något extra bra att längta till i morgon bitti. Så blir det en bra start på dagen också. För allt som du får fram med din ljuva stämma är nämligen just precis bra.
Pöss på're som du skulle ha sagt.
/Moster Lilian



Translation:
Thanks to my niece Alda who sent me a CD with her new song.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu blir jag riktigt riktigt avundsjuk! Den där låten är grym!

2012-01-18 @ 06:59:48
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag vill också lyssna!! Kan man göra det någonstans?=)

2012-01-18 @ 13:20:14
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: eva

jag vill med höra=)

kan du lägga ut den på bloggen??

kram

2012-01-19 @ 06:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0