konstigalilian -

Frånvarorapport

Hej Hej! 
Under helgen kommer jag vara frånvarande här på bloggen då jag och min danska vän Tia ska spendera helgen i NYC. Vi ska bo på ett lyxigare hotell med en himla läcker utsikt. Vänta bara så ska ni få se!
Jag är tillbaka här snart igen så bli inte allt för ledsna. /Lilian

Under min frånvaro vill jag uppmuntra er om det här:
Skicka en trisslott via nätet till någon ni tycker om.
Det gör en jätteglad! 
Tro mig, jag vet.
Jag fick nämligen en elektronisk skraplott av min såger Boa, storasyster Bettis och deras pojkar Love och Rufus på min födelsedag som jag hade i måndags. Det var ingen vinst på just min lott men vad sjutton gjorde det efter att man blivit så glad som jag blev! 
Så, har ni någon ni vill muntra upp kan ni ju för all del göra det nu med detsamma.



Translation:
See you on Monday! (Are going to spend my weekend in NYC with my danish friend Tia).

Kommentarer
Postat av: eva

gulliga bettis med familj=)

kram

2012-01-23 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0