konstigalilian -

En lärjeunge har talat.

När han skapade dig var han hög.
"Hmmm... Lilian... sundevall.. jaa liiiiiiksom... massa happiness.... älska livet. myyyyyyyyyyyyyycket älska livet....
Oooh galenhetspulvert... oj... tappa hela påsen... aaa never mind. HOW COOL WILL SHE BE? very awesome cool....^
Å kolla här... en hylla med.... Liljanos specialanos pulver... i med hela skiten!
KLART!
[När han skapade dig var han hög.
"Hmmm... Lilian... sundevall.. jaa liiiiiiksom... massa happiness.... älska livet. myyyyyyyyyyyyyycket älska livet.... Oooh galenhetspulvert... oj... tappa hela påsen... aaa never mind. HOW COOL WILL SHE BE? very awesome cool....^ Å kolla här... en hylla med.... Liljanos specialanos pulver... i med hela skiten!
KLART!] Hämtat ur Skype. 3:32. Första Danielboken

Min vän Daniels beskrivning av hur jag blev till.
Till alla er som undrar var Daniel har köpt sin lilla kåpa som han har på huvudet kan jag påpeka att det är min storasysters bröstmjölk-dropp-skydd.






Kommentarer
Postat av: Rapp

WHAT?! hhahahaha TACK VÄNNEN! Tydligen har jag rätt :D

2012-01-27 @ 21:47:54
URL: http://www.danielrapp.info/?page_id=124
Postat av: Lollo

HahaHahaha! Jag skrattar ihjäl mig!!!!!

Daniel är Bäst!



2012-01-28 @ 02:54:08
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt kläder en skönhet/ påven

2012-01-28 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0