konstigalilian -

Dragspelspengar och Obama i ett och samma kuvert.

Min yngsta storasyster, min yngsta svåger och mitt näst yngsta syskonbarn sände mig en fiffiga presenter på min födelsedag. Dels fick jag en liten plåtask med Obama på med mintpastiller i som det står "Obama. Yes We Candy" på fast i all hast glömde jag bort att fota den så ni får föreställa er den i huvudet i stället. Och så fick jag en till fiffig grej.
Kolla bara här...
..hur det blir...
..när man fäller ut det! Läckert va!
Mina älsklingar hade även satt dit en massa $ på kortet, helt i onödan! Missförstå mig inte nu. Jag vart givetvis jätteglad! Men jag hade blivit tillräckligt glad utan dom också. Bara det att dom tänkte på mig och skickade mig kärlek hade räckt gott och väl.



Linnea, Tonye och Teddy. 
Ni är UNDERBARA! 
Jag kan inte förstå hur mycket kärlek ni lyckades klämma in i ett och samma kuvert. 
Jag ÄLSKAR Er! 
Puss från Lilian 
P.S. Jag längtar tills nästa gång jag kan krama om er igen!



Translation:
A sweet present from my big sister Linnea, Tonye and Teddy. They love me and I love them.



Kommentarer
Postat av: Yngsta Storasyster..

2012-01-18 @ 06:16:29
URL: http://ÄLSKAR DIG!!!
Postat av: Lollo

Fint!!!!

2012-01-18 @ 07:02:58
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

underbara syskon du har du=)

kram

2012-01-19 @ 06:42:31
Postat av: Lillan

Åhh va fint förstår att du blev glad eller utan dollar :) Kram

2012-01-19 @ 19:32:22
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0