konstigalilian -

Matchtröjor och Kringelkompisar

Nu serveras resten från lördagen med Micke och Jack i New York.
Givetvis besökte vi NHL-affären. Killarna var ju trots allt på en hockey resa så det var ju givet.
Derbyfienderna New York och Philadelphia.
Micke och Jack älskade nästan allt i affären. Personligen vart jag mest förtjust i den enorma lampan i taket...
..och så tyckte jag om den här t-shirten också. Heja alla lagen på en gång! /Lilian
Micke höll stolt upp en JOFA keps. JOFA är ett svenskt påhitt förstår ni.
Vad gjorde vi mer då? Jo. Vi strosade runt i entrén av den världsberömda arenan Madison Square Garden.
Där hängde det bilder på alla möjliga stjärnor. Bland annat bilder på gigantiska basketspelare.
Som fick en annan att känna sig fjuttig som en myra.
Så åt vi kringlor också. Eller pretzels som man säger här. Typiskt för NYC.
Jack och jag passade på att bilda klubben Kringelkompisarna. Och när vi hade gjort allt det här var det dags för killarna att återvända till sitt hotell för att förbereda sig inför hockeymatchen dom skulle på och jag, jag fortsatte dagen i NYC på egen hand glad och lycklig i hela kroppen över dagen med dom två svenska grabbarna.


Tack Micke och Jack för en toppenrolig och bra dag! 
Kram Lilian





Kommentarer
Postat av: Boa

Äntligen,efter att ha följt dina bloggar från scratch så fick jag äntligen se lite sport!! ;) kul var att jag såg Rangers-Philly på tv här hemma:)

2012-02-07 @ 08:51:19
Postat av: Micke Malm

Tror Lilian tyckte det va skoj att va inne i NHL butiken. :) Jag va mer en nöjd iaf. Tack Lilian för våran trevliga dag.

2012-02-07 @ 16:32:52
Postat av: Lillan

Oj vad pluttig du såg ut ;) kramiz

2012-02-07 @ 23:04:23
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ser ut som att ni hade en toppen dag!!!

Är pretzels så gott som det ser ut?



Puss!

2012-02-08 @ 01:04:21
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

toppen dag du=)

kram

2012-02-08 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0