konstigalilian -

BLACK

Igår fick jag post från min älskade storasyster Lollo, min älskade svåger Niklas och min älskade systerson Titus.
Jag fick ett kuvert med ett vykort och något riktigt gott i.
Vykortet som jag fick passar en fruktälskare med älsklingsfärgen grön som mig på pricken! 
När jag vände på vykortet för att läsa det fick jag veta att det var Titus som valt det åt mig. Han fick välja mellan kort med motiv av blommor, en struts eller tulpaner och han valde alltså detta. Tänk att plutten vet vad som faller Moster Lilian bäst i smaken.
Och Lollo och Niklas dom vet precis vad som faller mig i smaken dom med. Som ni kanske ser så är förpackningen inte helt spänd då jag redan hade ätit en redig bit av kakan när jag tog fotot. En höjdar smak i mitt tycke! Jag hoppas verkligen att trycket "limited edition" kommer försvinna så att den kan stanna för gott.




Lollo
Du är för underbart härlig och förnurlig! En Black chokladkaka, kan det bli bättre? Något att servera på bröllopet kanske. Men eftersom det är en limited edition måste det ske snart så vi får se. 
Niklas
Vädret är strålande. I varje fall varje gång jag tänker på dig! 
Titus
Bra val Titus. Jag är övertygad om att du nästan bara kommer göra bra val här i livet. Om du någon gång är osäker på något så vet du att du alltid kan komma och prata med mig och då ska jag göra allt vad jag kan för att ge dig goda råd. 
JAG ÄLSKAR ER! Puss /Lillasystern, Lillsvägerskan och Lillmostern Lilian 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahaha!



Vi Älskar Dig!



Ja tänk att Titus visste precis vilket kort som passade Dig allra bäst! Vill bara tillägga att strutsen hade t.om rörliga ögon som borde falla en bebis i smaken men icke! :)



Jag hoppas också förinnerligt väl att den får stanna!



PussPuss

2012-02-29 @ 04:18:56
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dig Lilian att du ÄLSKAR Familjen SCOTT,Dom är helt underbara. Jag ska till ICA nu och kolla om chokladen finns hoppas, hoppas. LOVE YOU/ mamma mona

2012-02-29 @ 11:46:39
Postat av: eva

gud vad gulligt=)

var den god???

kram

2012-02-29 @ 13:28:01
Postat av: Lillan

Jag har med testat den men blev lite besviken :( ja ja kramiz

2012-03-01 @ 01:11:43
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åå vad sugen jag blev på kiwi nu=)

Ja det stämmer hon är hemma igen. Det gick inte riktigt som dom hade tänkt, trist men hon planerar att åka igen men då kanske inte till London. Så hon ger inte upp iallafall och det är ju bra:) Hur lång tid har du kvar därborta? KRAM

2012-03-01 @ 12:09:33
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Karoline

vad fint :)

2012-03-01 @ 20:49:46
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0