konstigalilian -

En fin middag med fina människor.

Vet ni. Vi är inte själva här uppe bland bergen. Det är mer turister här förstås men jag menar det att det är mer personer här som vi känner. För det är så att min värdpappas familj är här uppe också. Hans mamma och pappa, hans två brorsor med tjejer och hans brorson Layton. Urmysigt att ha alla samlade för en långweekend.

Igår kväll möttes alla upp för en semesterinvigningsmiddag på resortens fina restaurang.
Jag tyckte att Katie var Hollywood-snygg där hon satt och bläddrade igenom kvällens meny.

Vi hade det himla trevligt och all mat och dryck var verkligen till belåtenhet.

Det här var min förrätt. En god rödbetsallad. Inte den sortens rödbetsallad som är kletig och rosa utan mer den sortens sallad som, ja ni ser ju bilden.
Till huvudrätt åt jag det här. Lax. Mums.
Dessert blev det också. Farmor och jag delade en marängchokladbollmedhallonsås.
Oliver var överlycklig över att ha alla sina pappasläktingar samlade. Jag med.
Den första kvällen här uppe i Vermont var verkligen supermysig. En bra start!



Translation:
Our first evening in Vermont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysiga människor du har omkring DIG LILIAN. Vad jag är GLAD för DIN skull. Vilken underbart vacker plats ni firar semester vid./ kramisar/ mamma mona

2012-02-19 @ 14:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0