konstigalilian -

Januari börjar året Februari kommer sen.

Hej och hå så var det redan Februari! Oj vad tiden flyger fram! Det går så snabbt så att jag ligger efter i bloggningen, trots att jag bloggar så gott som var eviga dag.
Februari är en månad som jag har längtat lite extra till. Eller i alla fall så har jag längtat till dagens datum (den fjärde) för vet ni vad jag gjorde idag! Då åkte jag in till New York för att möta min svenska vän Micke för att spendera en dag tillsammans med honom i den stora staden... 




Frida och Karolina, mina kalendermakare. Jag längtar efter er! Lyd goda råd och kom hit! :)



Translation:
Welcome February!



Kommentarer
Postat av: eva

kul och träffa lite folk hemifrån med=)

hoppas ni hade en trevlig dag.

kram

2012-02-05 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0