konstigalilian -

Fredagskväll

Klart att ni ska få veta vad jag gjorde i fredags.

Tro det eller ej men jag var ute och käkade.
Med den här tjejen. Tro det eller ej.
Medans vi åt så planerade vi lite inför våra resor vi tänkt göra tillsammans.
Och när vi hade rensat faten på mat så beställde vi in ett nytt fat fyllt med brownie och glass som vi delade lika.
Efter desserten såg Liina helt plötsligt såg ut så här! Jag tror bestämt att hon är allergisk mot jordgubbar.
Okej. Jag skojar. Detta var en figur som fanns på biografen som vi drog till efter vi varit på restaurangen. Vi såg filmen "The Vow". Om en tjej som förlorar delar av sitt minne efter en olycka vilket gör att hon inte kommer i håg sin make. Absolut sevärd. 
Det var min och Liinas fredagskväll det. 




Translation:
A Friday with Liina. As fun as usual!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som en hemsk film...



gott allt ser ut!



Tänk om man kunde bli så där gulliga av att äta jordgubbar :)



Pusselipuss

2012-02-13 @ 23:05:10
Postat av: Anonym

mysigt det låter

måste nog kolla den filmen då.

hoppas allt är bra med dig?

kram

2012-02-14 @ 04:23:56
Postat av: Sofia

Åh, den såg jag trailer för, för ett tag sen. Tyckte den verkade hur bra som helst! Lite sorglig och jobbigt bra sådär som en del filmer kan vara. Fick man gråta en skvätt? Eller klarade man sig ändå? :)

2012-02-14 @ 18:57:54
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0