konstigalilian -

Stand-up av blandad kvalitet.

Senare gick vi på komedikväll. (Som ni märker så bloggar jag i ordningsföljd med sakerna vi hittade på för att skapa en så bra helhetsbild och struktur som möjligt).
Entrén till stället där komedikvällen hölls var i en liten gränd upplyst av ljusslingor.
Det var öppen mick som gällde, vilket innebär att vem som helst som anmält sig i förväg kunde få ställa sig på scen för att underhålla publiken. Risken med just det är ju att man som åskådare kan få höra på det absolut bästa men även det absolut sämsta.
Vi satt utomhus på en innergård och hade voodoo-dekorationer runt oss.

Föreställningen började klockan 9. Vid ett tillfälle under föreställningen snodde Liina min kamera och tog en bild på mig och jag kan nästan lova att det var vid ett tillfälle då en kass amatör försökte underhålla på scen. För jag har nämligen ett sånt där stackars-krake-gå-ner-ifrån-scenen-innan-du-skämmer-ut-dig-totalt-leende.
Allt var som tur var inte dåligt. Mycket var jättebra och kul! Den här killen, som var värd för kvällen, var roligast. Så hade han huvudbonad också och sånt är alltid trevligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul! Håller med, huvudbonader är en bra grej!

2012-04-16 @ 09:00:29
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Catharina

sv; Tack så mycket!

2012-04-16 @ 09:51:38
URL: http://catchingfashion.blogg.se/
Postat av: anna.

gud vad fint! jag vill så himla gärna åka tillbaka till usa. måste ta tag i det.

2012-04-16 @ 10:58:38
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahhhhaha stackars-krake-gå-ner-ifrån-scenen-innan-du-skämmer-ut-dig-totalt-leende x) åh me du är ju för rolig :D

2012-04-16 @ 14:41:53
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Anonym

LILIAN,vilken snygg nyans han fick på huvudbonaden i lampans sken GRÖÖÖÖÖÖN/ ÄLSKAR DIG MIN DOTTER. Mamma Mona

2012-04-17 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0