konstigalilian -

Linnéa då!

Nu tar jag en liten paus från bloggandet om alligatoräventyret och visar er det där barnförbjudna som jag fick av min minsta storasyster på posten, som ni vet att jag nämnde, för ett tag sen...
Det här vykortet är inte barnförbjudet men det fick mig att skratta högt. Det är en bild på kyrkan från samhället Hjortkvarn, där vi växte upp, som Linnéa skickade för att testa min hemlängtan.
Än är jag inte klar med mina äventyr i USA så någon hemlängtan har jag direkt inte men där emot längtar jag så klart efter min älskade familj där hemma. Jag skulle mer än gärna vilja krama om dom allihop nu med det samma om det så gick. Särskillt mycket när man får underbar post så som Linnéa skickade till mig.
Eller underbar och underbar...
Pinsam kanske är rätta ordet. Håll för ögonen om du är under femton år om du kommer skrolla ner till nästa bild...
Men Linnéa då så tokig du är! Om bilden på vykortet nu var Hjortkvarns Kyrka så gissar jag på att detta är en tillställning från dansbanan i Hjortvallen under mitten av sjuttiotalet eller så ;)  


Tack snälla för ett gott skratt Älskade Syster! 
Du är Underbar! ♥
Puss från din Lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Gud va jag älskar din blogg!! Högt och lågt i en härlig blandning!!

2012-04-13 @ 06:02:59
URL: http://rogersdottern.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahaha! Vilken klockren blandning! Hahaha!

Linnéa är så härlig!

2012-04-13 @ 06:13:46
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Micke Malm

När man läser din blogg så får man alltid ett stort smile i ansiktet.

2012-04-13 @ 06:21:26
Postat av: Linnea

:) Hehe!



När man känner att man vill skicka något som sprider lite glädje utan att väga bly och som du inte behöver släpa hem igen utan kommer ha kvar det i minnet ändå.. då var väl detta perfekt? Lite lärdom på köpet med.



Love you!



2012-04-13 @ 07:56:10
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

HAHA!

2012-04-13 @ 09:05:14
Postat av: Everlasting

Lite intressant att stoppa ner en bild på en kyrka och en sådan teckning i samma kuvert. Medför det inte risk för självantändning? Med ett trevligt skratt måste du ha fått i alla fall!

2012-04-14 @ 10:17:00
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Anonym

mannen till vänster är säker. trummisen alltså.hahaha

2012-04-14 @ 19:03:30
Postat av: Maritta

Säkert är det Hjortvallen !!!!!!!!!!

2012-04-14 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0