konstigalilian -

Färjan över till andra sidan.

Just ja. Innan jag berättar vad vi gjorde dagen efter den mulna dagen vill jag berätta om en sak till vi gjorde under den mulna dagen.. ää. Det där blev rörigt. Hoppas att ni hängde med.
Vi gick ner till hamnen för att ta färjan, som många lokalbor som bor på andra sidan använder dagligen, över till andra sidan hamnen för att se staden från ett annat perspektiv. (Det där blev också en rörig mening. Hoppas ni har huvudet på skaft så att ni förstår vad som menas). 
Färjan hade stolar som var gröna, vita och oranga. Jag satt på en grön. 
När vi passerade min favoritångbåt, Natchez, så vinkade jag förstås till honom.
Här har ni utsikten av den moderna delen av New Orleans från M I S S I P P I S S I. Mississippi.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Klart att du satt på en grön stol:)

2012-04-11 @ 09:19:57
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss på dig lilla syster!!!/Bettis

2012-04-11 @ 21:53:36
Postat av: Fina Frun

Kul att få se!

2012-04-12 @ 00:54:05
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0