konstigalilian -

En salig blandning i bassängen.

Leksaker behöver också få bli tvättade ibland tycker jag. Åtminstone dom som leks med nästan varje dag.
Så idag när Oliver var i skolan skrubbade Viggo och jag en drös med leksaker rena.
Viggo hade riktigt roligt. Han hittade på en sång som gick ungefär så här: clean up, clean up, clean up.
Det är inte varje dag som jag badar en dinosaurie ska ni veta. Det är ungefär lika ofta som en dinosaurie blir badad av mig. Nästan precis exakt så ofta faktist.


Translation:
Today when Oliver was at school made Viggo and I some toys clean in the bathtub. At least some toys that the boys play with almost every day. Viggo thought it was funny. He made a song that went something like this: Clean up, clean up, clean up!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysigt att tvätta leksaker! Det brukar Teddy också göra.. Han tar in sandiga leksaker från sandlådan som behöver bli lite rena.. Sen har vi dock sand i hela huset men rena sandlekasker :)



Du borde göra fotoalbum till Pojkarna som Pojkarna får när du åker hem till Sverige - Året med Nanny Lilian..



Puss och Kram Älskade LillaSyster!

2011-09-29 @ 07:30:41
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

Håller med Linnea! toppen idee! :)

Jag tvättade mina leksaker med högtryckstvätt när Pappa glömde den framme passade jag på... kan säga att mina leksaker vart rätt färglösa men satan va kul det var :D

2011-09-30 @ 05:04:11
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: eva

fina bilder=)

kram.'

hoppas du har de riktigt bra?

kram

2011-10-03 @ 13:36:43
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Grosir Baju Murah



You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Jual Laptop

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: INFORMASI SEPUTAR OTOMOTIF

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

2012-02-20 @ 17:06:42
URL: http://informasiotomotifmotor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0