konstigalilian -

Utkarvade stolar och popcorn

I kväll var jag på den där au pair träffen med LCC:erna som jag pratade om igår. En LCC är lika med en au pairs mentor kan man säga och en gång i månaden ses man för att umgås och ha kul. Det här var min första träff med min LCC-grupp + några andra grupper. Den här aftonen slog nämligen tre LCC:er ihop sina grupper till en stor.
Vi hade långbord på en mexikansk restaurang. Stolarna var asgrymma! Utkarvade och målade i olika motiv. Ingen var den andra lik. Den jag lutade min rygg mot hade motivet av en sol och en måne.  
Det här är passande nog en au pair tjej från Mexiko. Hola!
Tia som ni känner igen från igår! Jag lade förstås märke till att hon hade ändrat färg, men den extra fina nagel var kvar.
LCC:erna bjöd på förätt. Alltså, den här tallriken delade vi på fyra personer. Vill bara att ni ska vara medvetna om det så att ni inte tror att vi vräkte i oss en proppad tallrik innan huvudrätten. Någon måtta på ätandet får det vara ibland men det ska jag säga er är svårt för här i Amerika är det mycket mat. Mycket mat och man vill prova allt.
En brasiliansk brud.
Här är några av alla.
Det här var min mat. Spenatfyllda enchiladas med bönor och ris till. Var inte så värst om jag ska vara ärlig och ärlig ska man ju vara om man inte vill få en lika lång näsa som Pinocchio.
Det här är en tysk tjej.
Den tyska tjejen åt den här maten. Jag blev avundssjuk.
Efter middagen var vi ett gäng som valde att gå på bio.
Är så sjukt nöjd över denna bild, för den är så rolig att koppla ihop med nästa bild..
...ta daaaaa! The Muppets!
Och här har vi Bingo Rimers lillasyrra. Håll med om att jag är snuskigt lik snuskfotografen på den här bilden! Det var en trevlig kväll ska ni veta. Kulturellt utbyte är kul och så är popcorn riktigt gott.



Translation:
Tonight was it this months au pair meeting. We met at a Mexican restaurant to eat dinner together. It was nice. After dinner went I and some of the girls to the cinema to see a movie. The whole evening was great and my popcorn was delicious :)

Kommentarer
Postat av: Ass

Faktiskt väldigt lik :)

2011-09-20 @ 07:53:40
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: karro

haha bingo upp i dan! :') hahah



<3<3<3<3

2011-09-20 @ 09:49:01
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: ErikaT

De där stolarna skulle man verkligen inte tacka nej till, guuuud så underbara, vilket leende man skulle ha runt middagsbordet hemma när man sitter på såna vackra stolar som lyser upp tillvaron =D De börjar ta sig nu, Erika och Skäringer...Lilian och Bingo, men se upp! Vi vill ju inte att du utvecklas till en "snusk-fotograf" som Bingo =P Have a nice day!

2011-09-20 @ 10:51:01
Postat av: sara

hhahah "snuskfotografen", från och med nu är du lill Bingo :D

2011-09-20 @ 12:06:16
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

400!? o_O

2011-09-20 @ 12:27:01
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Rapp

Säg att du har ätit bättre mat på McDonalds ist nästa gång! :D

2011-09-20 @ 13:33:51
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Tessan

Haha vuxenpoäng till mig;) Däremot vet jag inte om resultaten alltid blir så lyckade men kul är det iallafall:) Ja det är hur bra som helst med mig. Alice lär sig något nytt varje dag och det är en helt otrolig känsla att få ta del av! Ditt liv där borta verkar vara helt galet. Precis tvärtemot hur det är hemma i sverige och du verkar trivas som fisken i vattnet;) Har du någon hemlängtan?

2011-09-20 @ 21:48:18
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0