konstigalilian -

Äta bör man..

..och helst ska det vara gott också. Maten på Applebiee's är god..
..så därför skadar det inte att äta där då och då. 
Om man vill kan man sitta i mysiga bås och äta sin mat. Det vill jag helst göra för det är lite som att sitta i en koja och äta sin mat. Som när mamma serverade mig mat i mina egenbyggda kojor när var liten.
Sist jag och Johannorna käkade kvällsmiddag på Applebiee's, tror det var i torsdags eller så, tog vi en basket med mozzarella sticks som starter.
Ena Johannan tog hamburgare och pomme som huvudrätt.
Själv tog jag någonting med en massa friterad lök och tomater. Det var gott.
Den andra Johannan tog en carbonara som ni kan se till höger i bakgrunden. Nu vet ni lite av vad som finns med på menyn.
Mätta och belåtna la vi pengarna på bordet och sa tack och adjö, eller jag menar thanks and goodbye -åtminstone för den här gången..

Translation:
Applebiee's is a nice place to eat dinner and hang out. Good food for a good price, it's a good thing.

Kommentarer
Postat av: sofia

MMm, ser ut som att jag också skulle kunna tänka mej att äta där. Vem vill inte äta sin mat i en koja liksom: :)

2011-09-12 @ 11:11:37
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: sara

gillade din rubrik, MYCKET bra ! Åhhhh mysigt med koja ! Måste "skryta" med att jag också byggde kojjor när jag var liten ;)

2011-09-12 @ 12:23:42
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Rapp

Själv äter jag köttbullar å potatis med lingonsylt å brunsås just nu... :) känner mig inte sugen på nå annat! hähä...

2011-09-12 @ 14:09:06
URL: http://kondenserad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0