konstigalilian -

100% kärlek och en pixibok

Jag blir så överlycklig av all post jag får från mina nära och kära hemma i Sverige! Ni anar inte! Nyss öppnade jag ett kuvert fullproppad med kärlek!
Allt det här låg i ett och samma kuvert. Det till och med riktigt doftar kärlek om innehållet! 
Den starkaste kärleksdoften tror jag bestämt att det här hjärtat har. Ett hjärta som min systerson Titus har haft hos sig en hel dag. Förstår ni hur värdefullt det hjärtat är för mig som befinner mig så långt borta i från honom♥.
Fina bildbevis på att skrutten har haft hjärtat hos sig.
Den saken som doftade minst kärlek var definitivt den här pixiboken. Haha! Lollo och Niklas är galna. Jag tror bestämt att dom kommer ignorera min myrsloksavsky genom hela mitt liv. Sanningen är den att jag tycker att myrslokar är det fulaste djuret som finns. Jag kan bara inte rå för det. Förlåt. Jag är ond.
"Till Lilian med kärlek" Jo jag tackar jag ;) Här ska ni nu alla bloggläsare få en liten sagostund. Sagan om Myrslokens Monsternatt (rätt åt honom).
Myrslokar är inte bara fula, dom är dryga också. "Kom hit är du snäll" heter det faktist.
Jag medger att boken var väldigt bra, trots att huvudpersonen råkar vara en myrslok :)

Tusenmiljonerstack för det här älskade familjen Scott! Ni anar nog inte hur glad ni gör mig med er post! Du hade rätt Lollo, brevets första sidor gjorde mig faktist lite snurrig. Vart lite yr av att läsa runt-run-runt men det var väldigt kul! Det som stod i brevet var toppen (framför allt saken om det som rimmar på just ordet toppen). Att jag älskar er vet ni redan men det tåls att säga igen och igen -Jag ÄLSKAR er! ♥♥♥ Puss från Lilian


Translation:
I've got mail from my big sister Lollo, her husband Niklas and their son Titus. Guess if it made me happy? Wrong, it made me super duper happy! I Love you all 3! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken underbar familj du har som skickar så mycket roligt åt dej. Misstänker att packningen den dagen du åker hem kommer vara ganska mycket mer än när du åkte. ;)

2011-10-15 @ 11:56:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lillan

oj vad mycket fint du fick i samma brev :)Kram Lill

2011-10-15 @ 17:23:22
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Lollo

:)



Vi Älskar Dig så Oerthört Mycket!



Ja, hjärtat har Titus samlat mycket kärlek i! Han hade med det när vi gick ut i vagnen, när han låg o sov, när han jollrade på fällen i soffan, när han låg i babygymet...osv.

Fläckarna på hjärtat är för att Titus hade det i munnen ett par gånger ;)



Hur glad tror Du inte att jag blev när jag stod där i kön på Babyproffsen och tittar ner som hastigast i Pixi-bok lådan och får se bokstäverna Myrsl...

Fort som 17 putta jag bort böckerna som låg över och till min förtjusning så var det MYRSLOKENS det stod! Givet att DU skulle få den! :)



Love U a Lot!

2011-10-15 @ 21:39:15
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Vad har stackars myrslokar gjort dig för ont egentligen?



Men ord som rimmar på toppen... har du någon aning om vart du skickar mina tankar nu?

2011-10-15 @ 23:42:59
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: petronella

hej hej lilian :) !

2011-10-16 @ 00:04:25
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/
Postat av: eva

så söt han lollos kille.

skulle med vilja ha din adress om de går bra.

du kan väl skriva den på min mail??

kram

2011-10-18 @ 02:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0