konstigalilian -

En svensk i USA har fått post från två svenskar i Thailand.

Hej Storasyster Nilla! Vad glad jag blev när jag fick se ett kuvert med nillabokstäver på!
Så blev jag glad över att se Kung Thailand också. Vet du varför? Jag kan inte hålle mig för skratt när jag ser hans glasögon. Vet du varför en gång till? Det får mig att tänka på gången när jag var med er i Thailand. Jag säger bara "Öööhhh" och Timons Pappa. Många roliga minnen med andra ord.
Vilket fint kort jag fick. Ett vykort med bland annat en rosa elefant! Rosa elefanten, precis som namnet på butiken som jag alltid höll utkik efter när jag var liten och på upptäcksfärd med dig och Oa i Norrköping.
Du är som vanligt galet knäpp Nilla! Här kommer svaren: Hela tavlan är så gott som skriven och vet du vad jag skrev på den med stora bokstäver? Jag skrev I LOVE YOU!
Ps. Hälsa Johan att jag visar -om han visar först ;)
♥ /L


Translation:
I'v got a postcard from my sister Nilla. She is so funny and yes, I love her! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Blev du inte lite besviken att dom inte skrivit på

Thailändska?



Är det en snopp det ska föreställa? Huumm.. Ser Johans ut så må tro?.. Inget att se i så fall Lilian..



Puss puss

2011-10-21 @ 10:30:18
Postat av: Lollo

Det där brevet/kortet lyser det Nilla om! Härligt!



Puss!

2011-10-21 @ 10:31:39
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0