konstigalilian -

En liten fågel viskade i mitt öra.

Kom och kolla allesammans, jag har fått post igen! Den här gången ett brev med en present i från Eric Saade, Molly Sandén, Bengt och min elvaåriga systerdotter Fideli. Inte illa va!
Ett helt underbart handskrivet brev på ett fint brevpapper med hästar på. Det var lite extra kul att det var hästar på pappret för det har jag då inte fått allt för många gånger i mitt liv. Då jag aldrig varit någon hästtjej blev det mest att mina kompisar skickade brevpapper med hundvalpar, kattungar och så på till mig när det begav sig. Fast jag gick faktist på ridskola ett tag när jag var runt åtta år sådär. Men jag tyckte att det var roligare att hoppa i höet på höskullen än att mocka hästbajset som hästarna naturligtvis bajsade ut så jag slutade min hästkarriär ganska snart. Eller mamma slutade den åt mig och skrev in mig på att spela tvärflöjt istället. Nå väl. Jag vet i alla fall hur man kraffsar bort smuts under hästfötter och att man ska hålla handflatan flat när man matar en häst med sockerbitar så lite nöjd är jag över min insatts på ridskolan trots allt. Hur som haver. Kul med brevpappret i alla fall. Jag slår mig i backen på att det var Eric Saade som valde att det skulle vara just hästar på det.
Se själva om ni inte trodde mig, brevet är mycket riktigt i från Eric Molly Bengt och Fideli.
Och här är presenten jag fick! Snacka om coola va! Fideli har bra smak. För jag slår mig i backen på att det var hon och inte Molly Sandén som valde dom.
Kvitter kvitter kvitter
Underbara Fideli! Tack snälla för brevet och skatorna! Dom dinglar fint mellan skatboet jag har på huvudet. Jag älskar Dig och det vet jag att du vet att jag vet. Slängpuss till Dig! ♥



Translation:
Look what my wonderful niece Fideli has sent to me. Cute or what! 
I Love You Fideli and I know that you know that I know that! ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Underbara Fideli! Vilket härligt brev!

2011-11-19 @ 09:46:16
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad var det för djur på breven vi skickade till varann?:) va gullig hon är min lilla syssling och skatorna hänger ju perfekt där i dina öron;)

2011-11-19 @ 10:14:01
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Fideli

Bengt hälsar!!! HAHAHA

2011-11-19 @ 13:11:48
URL: http://fiddealskareric.bloggplatsen.se
Postat av: karro

ledsen att behöva göra dig besviken, men jag såg att molly sandén valde dem.. hon hade visst haft dem på guldbagen galan. ;)



haha nej de var super läckra, Fidde har träffat helt rätt ! :)



love you <3<3

2011-11-19 @ 16:23:35
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Maritta

snygga o coola örhängen, Fideli har ett gott öga till vad som är coolt (eller var det Molly) kram på dig :)

2011-11-19 @ 19:21:31
Postat av: Lillan

wow vad coola :)

kram

2011-11-19 @ 19:24:13
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: eva

snygga coola dom var..

kram

2011-11-22 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0