konstigalilian -

En syrlig rabarberkräm, tack.

Om ni frågar mig vilken kvällsmat jag helst föredrar en solig kväll i juni skulle svaret bli en syrlig hemgjord rabarberkräm med iskall mjölk. Just exakt en sån kräm kokade jag ihop idag.  

Ett knippe solmogna rabarber.

Hacka, sockra, koka -klart!

Jag avnjöt krämen i sällskap med Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha.
Tack snälla Karro för att jag får låna din Sex And The City box. 

Translation:
Today I cooked up a sourish rhubarb compote, the best supper for a evening in June!
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad tror Du jag har varit sugen på hela dagen? Jo, SUR RABARBERKRÄM! Men tror Du vi har några Rabarber...neheedå!



Men njut Du riktigt ordentligt av din RabarberKräm! ;)



Älskar Dig!

2011-06-02 @ 21:51:33
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Eva

hejsan loppan=)

kul de ska bli och följa dig....

hoppas att allt är bra med dig?

och tack för all hjälp=)

många kramar eva

2011-06-02 @ 22:11:34
Postat av: Maritta

mmmmm,så gott det ser ut :)

2011-06-03 @ 18:32:40
Postat av: karro

Det är så lite så, jag menar självklart ska du läska satc gänget med din kräm - inte mer än rätt! ;) <3

2011-06-05 @ 18:03:47
URL: http://frickans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0