konstigalilian -

Tittut, prydnadskuddar och strössel.

I dag kom det finfrämmat.
Linnéa, Tonye och Teddy tittade förbi utan nästan någon förvarning alls.   

Till min glädje hade Teddy med sig sin ritbräda.

Vi lekte tittut bakom prydnadskuddarna.

Sen bjöds det på fika. Allt hembakat såklart. Det är det alltid hemma hos Lollo.

Tonye ser rolig ut på den här bilden fast inte i verkligheten, då är han snygg.

Ser ni så söt han är i sin randiga tröja.

Jag älskade att han pillade så sött med strösslet.

Och så älskade jag att han gjorde så här också.

Teddy visade upp en leksak som han hade fått på ett hamburgerhak. Den kunde snurra.

Vi gick ut lite också.

Teddy ville hålla hand. Då ville jag med det.
Sen skulle dom åka vidare till skoaffären för att köpa nya gummistövlar till Teddy.
Helst med hajar på tyckte Teddy.

Hej då!

Translation:
Today came Linnéa, Tonye and Teddy on a visit. We had coffee and played.
Perhaps you can see how nice we had it. 
Thanks for the visit and welcome back!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Alltid lika Mysigt när Linnéa, Tonye o Teddy kommer på besök! Extra mysigt idag när Du också var här! <3



Underbara bilder på underbara människor som Jag Älskar!



Puss & Kram

2011-07-05 @ 18:02:25
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Ni är så underbara alla syskon sundevall <3

2011-07-05 @ 18:06:47
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Ass

Gillar hur du lägger upp bloggen :) Speciellt översättningarna :D

2011-07-05 @ 18:22:02
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: eva

kul med besök så där bara.

hälst sina syskon=)

ge lollo en kram från mig.

och dig själv en=)

kram

2011-07-05 @ 20:23:00
Postat av: Linnea

Älskar detta inlägg! Underbara kort på våran lilla underbara son <3



Haha gillar din kommentar "Tonye ser rolig ut på den här bilden fast inte i verkligheten, då är han snygg"..



Va perfekt hjärtströsslet ligger på Tedys tunga..



Tack för idag <3



Puss puss

2011-07-05 @ 22:27:21
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

Mer än tusen ord, bilder med undertext. Kanon.

2011-07-05 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0