konstigalilian -

Ressugna nallar och deprimerande ansiktsuttryck.

Eftersom F•A•O SCHWARTZ är en sån himla bra leksaksaffär så vill jag visa er lite mer bilder där i från.
På en hylla satt det fullt med ressugna nallar. Jag tror att dom är sugna på att få resa hem och bosätta sig hos några barn. 

Den här piratnallen vill nog helst flytta hem till ett fartfyllt barn.
Den här var söt men hyffsat dyr. 45$ är mycket pengar.
Fast åsnan var förhållandevis billig om man jämför med den här inglasade dragspelsninssen. 198$.
Gosegos.
På tågavdelningen tuffade det tåg runt en finfin miniatyrby.
Den fick mig att tänka på det där barnprogrammet Skymningssagor som jag älskade när jag var liten.
Och på tal om sagor. Vi besökte barnboksavdelningen också såklart. Jag älskar ju barnböcker!
Den här boken var lite extra finurlig för den hade ett tillhörande tittskåp. Tittut lilla Elf!
Det fanns avdelning för Barefoot Books också.
Böcker med illustrationer som skrämde en när man var liten ni vet.
Visst förstår ni vad jag menar? Tanter med deprimerande ansikten är nog inte den mest optimala godnattsagan för ett barn kan jag tycka, men men.
Eftersom jag som sagt älskar mysiga barnböcker, alltså såna som var från den första avdelningen och såna som är 0% deprimerande, kunde jag inte låta bli att köpa med mig två hem.
Ni kanske föresten är nyfikna på om Sara köpte något från leksaksaffären? Ja det gjorde hon. Tre plan för 10$ som kommer tillbaka till en efter att man slängt i väg dom.
Fyra bekanta nötknäckare får punktera detta inlägg men jag är snart tillbaka.

Translation:
More from my F•A•O SCHWARTZ visit.

Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ser ut som en helt underbar leksaksaffär! Dit vill jag också ^_^*

2011-12-07 @ 22:29:29
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: Katarinaz

Åh vilka vackra leksaker, piratnallen var juh så söt :) <3

2011-12-08 @ 22:00:05
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0