konstigalilian -

♥ ♥

Veckan innan jul smusslade jag lite hemlighetsfullt med julklappar i mitt rum utan att någon som tur var upptäckte mig. Extra mycket smusslade jag med julklapparna till Oliver och Viggo för jag gjorde ett varsitt personligt porträtt till dom.
Min förståndiga, genomsnälla Oliver som älskar att pussla och allt med T-rex.
Mitt envisa varmhjärtade busfrö Viggo som älskar allt med bollar och sin bästa vän Monkey, en liten apa i form av en snuttefilt som han bär med sig överallt.
Gunnar ska också få ett porträtt men jag vill vänta lite med att göra det eftersom han är så himla liten ännu. Det blir roligare att måla av honom när hans personlighet vuxit fram lite mer.
Tavlorna har måtten 60cm x 50cm.


Translation:
My Christmas gifts to my dear host boys Oliver and Viggo.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka underbara julklappar till Grabbarna. Kan tänka mej att mamma och pappa uppskattar dom minst lika mycket. Ett evigt bestående Minne av bästa Aupairen någonsin! <3

2011-12-31 @ 16:28:53
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: eva

gud vad snygga helt underbara.

så duktig du är.

hoppas dom blev lika glada som dom var snygga.

jag vill med ha på thomas och mig när du

kommer hem=)

önskar dig ett riktigt gott nytt år.

många kramar från mig och thomas.

var rädd om dig.

2011-12-31 @ 16:46:05
Postat av: Jeanette (mr nikon, foto)

sv: åh tack så mycket, ja det var jätte snällt av henne :)

Hoppas du får en kanon nyår! kramar

2011-12-31 @ 17:29:34
URL: http://mrnikon.blogg.se/
Postat av: maritta

Ohhh,vilka underbara tavlor pojkarna får. Du är ju bara så bäst,Lilian!

2011-12-31 @ 20:49:37
Postat av: Anonym

Du är ju bäst på porträtt Lilian! O det visste vi ju innan:) Happy New year miss Lilian!

2011-12-31 @ 21:25:33
Postat av: Lollo

Vilka fina julklappar!

Killarna måste blivit jätteglada och föräldrarna måste blivit ÄNNU gladare!



Tror minsann att Titus har en exakt sådan snuttefilt som ser ut som en apa... :-)



Puss!

2012-01-01 @ 04:07:55
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vilka fina :) du är så himla talangfull! Det liknar verkligen killarna på pricken. Världens finaste julklapp :) Kramar

2012-01-01 @ 09:42:38
Postat av: Tessan

Va duktig du är Lilian=)

Hihi jaha ok. En släktträff lär det ju inte bli än på ett tag om jag känner våran släkt rätt, så ni hinner nog upptäcka världen innan dess så hoppas jag att man får träffa honom då:) Ni skulle vara väldigt fina tillsammans och riktigt söta barn skulle ni få:D



Vi hade en jättebra nyårsafton och Alice var alldeles fascinerad av alla fina färger på himlen!!

Hur var ditt nyår? Många kramar

2012-01-01 @ 14:40:33
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Emilie

Du har verkligen talang! Jag e super imponerad.

Är helt säker på att det var väkdigt uppskattat.

Säger d igen, Gud vad duktig du e!:)

2012-01-01 @ 21:03:23
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ÅÅh vad fina! Vad duktig du är! :)



- hihi ja vi hade det himla mysigt!:D

2012-01-01 @ 22:39:12
URL: http://adaras.se
Postat av: Micke Malm

Du är juh så bäst. Grymt fina tavlor.

2012-01-05 @ 06:06:17
Postat av: Johanna

OFTA DU MÅLAT DOM! OJ, vad du är duktig! :D <3

2012-01-10 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0