konstigalilian -

Afrikaanse

Nu ska ni få veta vad bokstäverna på armbandet jag fick i julklapp från min syster Lollo och hennes man betyder. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara detta men jag ska ge mig på ett försök... 
SOEN ONS LIEFDE är afrikanska och betyder ungefär VI ÄLSKAR DIG.
Varför det står på just Afrikanska kan man fråga sig. Svaret är kanske lite väl komplicerat och underligt men det handlar i vilket fall om kärlek vid första ögonkastet, bröllop och barn. I alla fall om man frågar min familj...

För om dom fick bestämma skulle dom vilja att jag gifter mig med Berra, pappa till min son Berra JR (främst enligt min syster Lollo och min Mamma). Det skulle väll kanske inte vara helt fel då killen är världens underbaraste ungefär. Men Berra och jag fortsätter göra min familj och världen besvikna då ett distansförhållande med avståndet USA««»»Hongkong, där Berra för tillfället bor, är aningens för långt kan jag tycka.
Hur som helst är jag nu ägare till en 50% afrikansk son och ett specialdesignat armband med afrikansk text. Så det är väll bara självaste Berra som saknas tror jag. Men vi får se hur det blir med den saken. Det ända jag vet är att Berra och jag har en liten pakt så om ungefär 1år får vi veta hur det blir. Om Berra JR kommer få växa upp i en kärnfamilj eller om han kommer bli en varannan vecka pojke. To be continued...
Till Lollo och Niklas. Ni är galna! Ek is lief vir jou! ♥


Translation:
To complicated to understand. Trust me :)

Kommentarer
Postat av: Anna T

Vilket fint halsband och vilken fin men sorglig historia med. Hoppas allt löser sig till det bättre :)

2011-12-29 @ 12:30:07
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Lovisa.W

Det var ett jätte fint armband och hoppas att allt löser sig! :)

Kram <3

2011-12-29 @ 12:51:21
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/
Postat av: Boalitos

Konstigt,min farfarsfar som var vallon sa samma sak när han beställde in öl!! ;)

2011-12-29 @ 13:10:22
Postat av: Tessan

Vadå nu har jag verkligen missat något Lilian. Vem är den där Berra egentligen??=)

2011-12-29 @ 13:52:27
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Lollo

Å vi Älskar Dig! :)

2011-12-29 @ 23:12:09
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

jätte fint armband, but.. jag förstod inte texten, eller självaste förklaringen:P

2011-12-30 @ 02:51:44
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0