konstigalilian -

Lyckan i paketet

Lyckan var total när jag äntligen fick öppna min julklapp från mina Nära & Kära hemma i Sverige! Eftersom jag vet att även ni är nyfikna på innehållet så kommer det mesta av det här nedan. (Inte allt tyvärr då jag i min iver glömde att fota allt, men jag är lika tacksam för varenda klapp trots det).
Min systerson Teddy hade pimpat ett julkort till mig...
..som min Syster Linnéa och hennes Tonyé fyllde med en underbar julhälsing.

Det här brevet fick mig att le redan när jag såg kuvertet, och bättre skullle det bli.

För innehållet var så himla bra. Hela 50$ och..
Ett underbart fint kort från min älskade lillebror! Egentligen skulle ni bara veta vad gulligt han har skrivit på baksidan av det men jag tror att jag håller det för mig själv. Oh, min lillebror är underbar han.
Ett paket till mig från min systerson Love...
..som innehöll en sån himla fin målning gjord av honom! Även fast jag var mer än nöjd där så var det inte stopp med presenter från Love inte.
Bland annat fick jag årets skolkort på honom (vänster) och även ett från hans lillebror Rufus (höger).
Så är jag nu stolt ägare till världens charmigaste snöglob.
Från hela familjen Love och Rufus, det vill säga Love och Rufus plus deras föräldrar -min storasyster Bettis och min svåger Boa, fick jag ett superfint halsband..
..med Svensk tid i! ♥
Min Goa Piret hade pysslat med Clas Ohlson papper.

Mums! Så gulligt av henne!
Kan ni tänka er vad glad jag blev när jag fick en julhälsning av min syster Lollos man Niklas Pappa och hans tjej och barn. Det står mer på andra sidan av det men ni får nöja er med baksidan.
Även Ulf skickade med en julhälsning.
Jag fick en drös paket med texten "Öhh" på och jag är övertygad om att dom var i från en gubbe som jag träffade på en snorklingbåt i Thailand när jag var 15.
Jag vart lite paff över att han precis visste vad jag gillar! Plus att han skickade med ett par snygga tights och en svart paljettbasker.
Min svåger Niklas har världens bästa gudföräldrar som är så himla underbara och som jag tycker så otroligt mycket om. Så jag vill lova er att jag blev rörd när jag öppnade detta julkort från dom. 
Hängde ni med vilka detta är i från? Lyssna bara på det en gång till -min systers mans gudföräldrar. Dom gav mig en julhälsning och 100$!!! En julhälsning från dom hade varit så otroligt snällt men i och med att Carina och Peter just är så underbara så vet dom inte bättre än att dom gav mig 100$ också.
Av min storasyster Lollo min svåger Niklas och min skumtomte Titus fick jag ett sånt himla fint armband som jag inte fattade ett dugg av till en början.
För vad sjutton stod det egentligen? SOEN ONS LIEFDE. Jag klurade och klurade och klurade men jag kunde inte komma på det. Så i två hela dagar gick jag med det runt handleden omedveten om vad bokstäverna stod för. Ni ska också få klura ett tag men jag kommer att berätta vad det står för. I sinom tid.
Allra sist öppnade jag det stora kuvertet från min Mamma. I det låg det ett stort kärleksfullt kort.
Och kortet var fullt med så mycket $ att jag kunde göra mig en egen solfjäder mitt i vintern!
Jag Älskar Dig också Mamma. Varje dag, hela året, överallt i hela världen -föralltid!
Ps. När kommer du och hälsar på?
Alla klapparna gjorde mig så oerhört glad och lycklig i hela kroppen. 
Tänk vad lycklig jag är som har så många människor i min närhet, fast på andra sidan jorden, som gjorde något så här fint för mig. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom nog mycket. 

Rakt från djupet av mitt hjärta:
TACK SNÄLLA NI MINA UNDERBARA! 
All kärlek till er från er Lilian. 


Kommentarer
Postat av: karro

åh vilka underbara presenter! <3<3

2011-12-28 @ 07:01:47
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

Underbart ^_^*

2011-12-28 @ 09:41:24
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: eva

så underbart, fick en liten tår i ögat.

så gulligt av alla.

kram

2011-12-28 @ 13:34:28
Postat av: Anonym

Jag håller med DIG LILIAN. Kan man annat än ÄLSKA våran familj.Jag är så STOLT och RIK som är MOR,SVÄRMOR och MORMOR TILL ER. ÄLSKAR ER ALLA!!!!/ mamma mona

2011-12-28 @ 20:32:41
Postat av: Maritta

underbara julklappar....

2011-12-28 @ 22:29:55
Postat av: Sandra

Hej där borta på andra sidan. Vilken underbar familj du verkar ha :-) måste vara lite jobbigt att vara ifrån dom. Fast på det sättet lär man Sig att uppskatta sin familj. Hoppas du haft en fin jul. Hos oss har det varit full rulle. Ha det bra

2011-12-28 @ 22:38:23
URL: http://madefourkids.blogg.se/
Postat av: Lillan

Åhh vilket fin fint paket du fick förstår att du vart himla glad:) Hoppas julen varit bra.. kram på dig

2011-12-28 @ 23:14:39
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Trees gravid i London

Men ååhh vad underbar familj du har!! =)

Jag lägger till dig på läsvärt i min meny! Gillar din blogg :)

2012-01-05 @ 16:02:34
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Johanna

OJ vad LIK DU ÄR DIG SJÄLV PÅ KORTAT!! Sööt ^^

Hur mår du?

2012-01-10 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0