konstigalilian -

Min systers födelsedag och gungan under päronträdet.

Min Storasyster Bettis fyller år idag så jag åkte hem till henne och hennes familj för att fira henne lite.
Det blev en hel del lek med mina älsklingar Rufus och Love. Både inomhus och utomhus.
Utomhus tog Rufus fram paraflaxet men inte för att det regnade. Nej, han tog helt enkelt fram det för att snurra lite fint på det och sjunga en glad trudelutt.
Födelsedagstjejen Bettis med ett fint halsband som Love har pärlat.
På verandan var Love och Rufus Spindelmannen, jag fick vara Hulken.
Vi hade lite skördefest från trädgårdslandet. Det hade vuxit till sig ordentligt i landet som jag och killarna sådde fröna i tidigare i sommar. "Du ser Lilian, det blev nåt av jobbet" sa Love till mig.
Bland annat så blev det små söta mini jordgubbar.
Dom smakade mumsigt.
Under ett av päronträden i trädgården har pojkarna en gunga.
Jag var självklart förste puttaren. Jag är en hejare på att ge fart tycker Love.
Rufus var inte så gungsugen. Han ville helst softa sa han.
När jag tittade upp på himlen genom ett äppelträd tänkte jag på att jag snart är många, många mil ifrån alla mina älskade här hemma i Sverige. Det känns lite sorgligt förstås. Givetvis kommer jag sakna dom. Det är ju så. Dom man älskar saknar man. Samtidigt tycker jag att det ska bli hur fantastiskt som helst att komma iväg! Ser så fram emot mitt år i USA. Jag längtar verkligen efter att äntligen få träffa min amerikanska familj. Lite underligt att längta så efter några man aldrig har träffat.


Translation:
Earlier today I visited my sister Bettis who have birthday. Of course I took my chans to play with my nephews Love och Rufus. We had a lot of fun! They are so sweet and funny! Before I would go home, I thought about that I'll soon be far away from my beloved family in Sweden. It's a little bit sad but hey. It would be worse if I didn't had those feelings. Of course you miss them you love.

Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Vilken mysig dag du haft <3<3

2011-08-09 @ 20:49:23
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Lollo

<3

2011-08-09 @ 20:59:51
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Rapp

Viktig dyrbar tid, spenderad på förnuftig sätt.

Vi tänker på dig (: Så det är bara till att åka iväg nu.

2011-08-09 @ 21:38:56
URL: http://fotokanpp.blogspot.com
Postat av: Boalitos

Vilka vackra kort fröken tatt! De kommer jag lägga vantarna på:)

2011-08-09 @ 21:50:13
Postat av: Everlasting

Men Rufus, vad är mer soft än att gunga?

2011-08-10 @ 14:13:25
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0