konstigalilian -

Åsbro-Hallsberg-Kumla, och så lite Pålsboda.

Den här dagen har spenderats med mina vapendragare Frida och Karolina. 
Vi bestämde oss för att cykla Fridas cykel till Kumla. Ni förstår, det är så att Frida och hennes Oskar och deras två katter ska flytta dit och vi tyckte det var ett trevligt sätt att få dit cykeln med ren muskelkraft i stället för att lägga den på ett släp efter en bil eller så.

Det blev en enkel resa Åsbro-Kumla med mellanlandning i Hallsberg.

Fikastopp med smörgåsar och glass i Hallsberg.

Väl framme i Kumla stannade vi till vid ett bad som man badar i på egen risk med tanke på bakterier. Vi badade inte.
Vi la oss i solen och pratade och var glada i stället.

Lite senare cyklade vi till ett ställe där man kan bada. För 40:-. Det var skönt att få svalka av sig i värmen.
Ett dåligt försök av mig till att få med oss alla tre på samma bild.
Senare, väl framme vid Fridas nya bostadsområde, satte vi oss på en filt med en kortlek och en hög med pallade körsbär. Vi spelade lite kort medans vi väntade på vår skjuts hem till Fridas föräldrar i Pålsboda. Vi bestämde oss för att avsluta kvällen där med att snygga till oss lite inför helgens bravader.
En bild som Frida tog på Karro. Hon ser ut som en bröllopsbrud tycker jag.
När vi kom hem till Fridas mamma och pappa öppnade vi frisersalong i källaren. 
Detta är innan-bilden.
Detta är bilden då jag har blekningsmedel i utväxten.
Detta är bilden på blekningsmedlet jag hade i håret. Det var Fridas lillasyster Erika som gjorde i ordning mig. Tack Erika!
Detta är efter-bilden.
Jag ler inte så där löjligt som man brukar göra på resultatbilder. Jag skelar lite med ena ögat i stället. 
Visst blev vi snygga! 



Translation:
Today, I and my wonderful friends Frida and Karolina been on a bike ride.
The day included a lot of summery things. Thank you girls!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tre snygga tjejer på cyklar.. Fattar inte att ni kom fram! ;)



Puss

2011-08-03 @ 23:02:16
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Rapp

Jag hade nog tagit en cykel med motor på, det är min version av att ta sig fram på två hjul :)

Kul att det var bra väder också! det pricka ni in bra

2011-08-03 @ 23:46:52
Postat av: Anonym

En helt underbar dag med världens finaste vänner! Nu när vi är så snygga och fräscha längtar jag ännu mer till helgen :D

Puss min underbara vän <3

2011-08-03 @ 23:50:36
URL: http://freus.blogg.se/
Postat av: Maritta

härliga tjejer alla 3 :)))

2011-08-04 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0