konstigalilian -

Sista timmarna av stormen.

Söndagseftermiddagen spenderads på starbucks med Johannis&Johanna.
Vi satt inne och konverserade över en varsin kaffe medan dom sista timmarna av stormen varade utanför.
Boa, jag tog din favorit -caramel macchiato som jag lovade och jag håller med om att den är god!
Johannorna tog en varsin sån här lyxvariant med grädde och choklad.
Det sörplade riktigt fint på slutspurten av deras kaffedrinkar.
När vi väl bestämde oss för att kila vidare var det strålande sol ute. Stormen var över och vi kunde äntligen pusta ut. Skönt att alla i vår krets klarade oss i från den oskadda.


Translation:
This sunday was I on starbucks with Johannis&Johanna. Good coffee and a nice time with the Johanna's.

Kommentarer
Postat av: Rapp

peeeewh! andas ut :)



Det ser dock onekligen gott ut det där!



2011-08-30 @ 06:31:18
Postat av: Tessan

Jag kom och tänka på när vi gick hem till en tant i kvarteret ni bodde i och hon hade på sig en såndär mössa som antingen ser ut som en jordgubbe eller ett blåbär, nu kommer jag inte ihåg vilken hon hade men jag undrar bara VARFÖR gick vi hem till henne? hahaha



Skönt att veta att du mår bra där borta trots allt som händer! Kramar

2011-08-30 @ 07:56:34
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Stora Linnea i lilla Sverige :)

Då kan vi också pusta ut!

Älskar dig!

Puss

2011-08-30 @ 09:51:02
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Johan

Vadå Boas favorit , vem har lärt honom o dricka den tror du ;)

Skönt o höra att allt är bra med dig, Fidde har försökt Skypa med dig i ett par dagar nu men du har inte varit inne.

Puss Puss

2011-08-30 @ 17:33:52
Postat av: Maritta

:)) gottigottgott.........

2011-08-30 @ 19:49:40
Postat av: eva

trevligt med vänner.

lägntar du hem??

kram

2011-08-31 @ 18:45:03
Postat av: Anonym

Ser gott ut!

2011-09-01 @ 12:39:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0