konstigalilian -

Amerikas utan tvekan bästa pojkar!

Som ni redan vet så trivs jag som fisken i vatten här i USA! Allt är toppen! Framför allt min värdfamilj! Kunde inte fått en bättre värdfamilj. Dom är så underbara! Och som tur är så har jag och pojkarna jag tar hand om klaffat riktigt bra. Oliver 3år och Viggo snart 2år -Amerikas utan tvekan härligaste pojkar! Idag när vi åt lunch sa Oliver "I like you Lilian"  och det gjorde mig glad :) 
På tal om fisken i vattnet. I måndags var jag och Becky med pojkarna och badade i en pool. Det var riktigt kul!
Söta Oliver!
Söta Viggo i Beckys famn.
Ska bli så himla kul att tillbringa mina dagar med pojkarna! :)


Translation:
As you may already know - I love it here! Everything is perfect, especially my host family! And the boys I taking care for are wonderful! Oliver 3 and Viggo almost 2 -the best boys in America, no doubt! I'm glad that they also seems to like me. Today at lunch said Oliver "I like you Lilian" and that made me so happy!  :) The pictures is from this monday when we were swiming in a pool.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad mysigt och vilka söta pojkar:)

2011-08-26 @ 08:09:40
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Rapp

Ååå va härligt! Oliver is one little gentleman! :)

Skönt å bli omtyckt så pass fort, allt blir mycket bättre då framöver!

2011-08-26 @ 09:36:08
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Värdfamilj? är du på Au Pair eller något liknande? :) Jag kan inte annat än hålla med föregående kommentar - Oliver verkar vara en riktig charmör! :D



Jag såg i ett tidigare inlägg att du förälskat dig i New York! Jag har aldrig varit där, men jag har en vän som har etablerat en djup förälskelse till den staden! Hon säger att varje gång hon kommer hem till Sverige efter att ha varit där så känns det som om man lever i ett distansförhållande med staden.



SV: Tack! Ja, jag blev alldeles paff när jag såg inlägget "Everlasting" (kattisbiggestfan.blogg.se) hade skrivit. Jag har aldrig varit med om liknande! :D

2011-08-26 @ 10:07:43
URL: http://velourvenus.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad mysigt du verkar ha det :)



Det är inte konstigt att de tycker om dig, vem gör inte det? Jag tycker i alla fall om dig jätte mycket! Men det vet du ju redan :) hihi.



Saknar och älskar dig min fjäril! <3



2011-08-26 @ 21:39:27
URL: http://freus.blogg.se/
Postat av: Maritta

Jippi,vilka underbara grabbar du har fått ta hand om,kram på dig! :)

2011-08-26 @ 21:48:00
Postat av: Linnea

Pojkarna är så söta!

Ser ut som att ni har det jätte mysigt och skönt i poolen..

Tänk att det är i den där poolen Svampbob bor i, trodde att det var i havet han bodde.. ;)



Puss Puss



Vill skype snart, kan ju göra det hemma hos Mamma..



Älskar dig!

2011-08-27 @ 10:32:27
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0