konstigalilian -

I doing great!

Ni anar inte hur mycket jag har att berätta för er om allt som händer här borta i stora USA! Fast just nu prioriterar jag inte datorn så mycket, så jag kommer hålla er på sträckbänken ett tag till. Men jag lovar att berätta en massa roligheter (bland annat om dagen i NYC och om hur det är att ha blivit en del i en främmande familj! Amerikas bästa familj btw) så snart som möjligt. Tills dess att jag kommer berätta allt sånt härligt för er vill jag passa på att skryta lite ----> Everlasting tipsar
En sak bara. Bilden har ingenting med själva handlingen i texten att göra. Bara det att jag inte är så förtjust i blogginlägg utan bilder så ja -man tager vad man haver, som man brukar säga. Föresten så är grejerna på bilden riktigt trevliga avskedspresenter från min Syster Bettis, hennes man Boa och deras undebara pojkar Love och Rufus.



Translation:
I have so much fun to tell you about my new life in the US! You can't imagine! But for now I don't have the time to tell you so much about it but I promise that I will. As soon as possible.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Spännande! Väntar på nästa inlägg redan :)

Fortsätt ha det kul!

Kram

2011-08-20 @ 07:42:30
URL: http://fotoknapp.blogspot.com
Postat av: Maritta

Hoppas du har det riktigt trevligt,med din "nya" familj. Väntar på nya inlägg med spänning, kram på dig!

2011-08-20 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0