konstigalilian -

4 på mig och 3 på Daniel

I går hade jag och min vän Daniel en hejdå-dag innan jag reser bort kan man säga. 
Det var en trevlig dag. 
Vi tog en långpromenad i skogen (med våra kameror i högsta hugg förstås). 
Vi såg ett norrsken borta vid horisonten nere vid sjön.
(Det såg i alla fall ut som norrsken). 
Vi åt kålpudding med hans mamma och pappa.
Vi kollade klipp på datorn (bland annat när en kille löste en rubiks kub snabbare än jag hinner säga hejjagheterlilianochminälsklingsfärgärgrönvilkenälsklingsfärghardu?).
Så åkte vi till en iskall grotta och fotograferade lite.  
Några av bilderna vi tog i grottan:
Tack för en bra hejdå-dag broder! Jag kommer sakna dig i USA. Tur att du är en hejare på att skicka roliga fina och snälla mejl till mig stup i kvarten. Och tur att du kommer fortsätta göra det så länge vi lever.


Translation:
Yesterday I had a goodbye-day with my friend Daniel before my trip. It was a nice day with him. Among the funniest thing we did was to photograhpe in a cave. (some of our pictures is those you can see upon the blog).
I will miss Daniel when I'm in US. I'm lucky that he's great to send funny emails to me and that he has promised to continue to do so even when I'm far away.
Yesterday my friend Daniel and I had a goodbye-day before my trip. It was a nice day with him. Among the funniest thing we did was to photograph in a cave. (some of our pictures is those you can see upon the blog).
I will miss Daniel when I'm in US. I'm lucky that he's great to send funny emails to me and I'm very lucky that he has promised to continue to do so even when I'm far away..

Kommentarer
Postat av: Rapp

En dag att verkligen minnas! kommer sakna dig grymt mycket... men håll i dig! livet är långt med många härliga stunder kvar att uppleva... såklart vi kommer göra favorit i repris... Corneliouloulous-gris-äpple-svätt-drick-film! Sånt där bra (:

2011-08-11 @ 23:20:11
URL: http://fotoknapp.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Superfina bilder och du är SNYGG!!

2011-08-11 @ 23:35:02
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Helle

Fin fina bilder ! :-)

2011-08-12 @ 07:02:34
Postat av: Sofia

Din nya frilla är så DU! Har tänkt på det nu när jag sett bild på bild. Den passar dej så bra. Och du är så fin Lilian.



Ha det så kul Over There nu. Och skriv massor om allt spännande du är med om så vi här hemma kan sitta och sucka lite avundsjukt och önska att det var vi som var där och fick uppleva allt.



Så tar vi hand om allt här hemma tills du kommer tillbaks.

2011-08-12 @ 11:38:38
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilka coola bilder... Älskar bild nr.2 på dig. Du är så fin!

2011-08-12 @ 22:20:30
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0