konstigalilian -

Gissa vem som är jag.

Illa av mig att säga att jag ska blogga bättre och så blir det glest mellan inläggen i alla fall. Fy skäms för att hålla sina ord är viktigt här i livet! Men det ska bli bättre. Och vad mycket kul ni kommer ha att läsa om sen :)

Så här på kvällskvisten tänkte jag dela med mig av ett foto på min lekisklass från när jag och mina kompisar på bilden var 6år gamla. Jag hittade bilden tidigare idag när jag tittade igenom min fina gamla resväska fylld med minnen och sånt. Kan ni se vem av alla fröna som är jag?...


Kommentarer
Postat av: Ass

Lik Linnea här tycker jag :)

Haha, Linus, vilket smil! :D

2012-09-19 @ 21:01:50
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: eva

japp klart jag känner igen dig så söt så=)
kram

2012-09-19 @ 22:40:49
Postat av: Lollo

Sötare än Sötast!!!!! <3

2012-09-20 @ 00:48:37
Postat av: Rogersdottern

Inte svårt att se vem som är du! Gullig som få!

Kram

2012-09-20 @ 05:39:15
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Everlasting

Japp, det tror jag nog att jag kan. Fast vad blyg du verkar på bilden, DET skulle jag vilja påstå har förändrats. I alla fall om man ska gå efter bloggen din.

2012-09-20 @ 08:39:09
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Malin B

Känner igen alla utom grabben som sitter bredvid Daniella, till vänster, kan inte komma på vem det är även fast man såklart känner igen honom?!

2012-09-20 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0