konstigalilian -

Bettis,Boa,Love,Rufus-besöket!

Under min andra dag hemma på svensk mark begav jag, Lollo, Niklas och Titus oss hem till Storasyster Bettis och hennes familj, som under mitt överrasknings-telefonsamtal kvällen innan sa åt oss att komma på besök, för ett kärt återseende! 

Ett kärt återseende kan man minst sagt säga att det blev! 

Det är ingen idé att jag ens försöker förklara hur underbart det var att få krama om min älskade storasyster Bettis igen, så pass underbart var det!  

Underbara älskade syster! 

Glädje minsann. 

Som tur var hann jag träffa och krama min älskade svåger Boa innan han var tvungen att åka iväg och jobba. 

Härliga Boalitos ♥

Tänk vad det händer grejer på ett år! Love och Rufus hade blivit så stora jämfört med när jag åkte. 

Så hade dom hunnit fått en massa nya leksaker som jag fick leka med. Deras favoriter just nu är action-gubbarna och jag, jag fick vara Captain America. Snällt va! 

Bettis bjöd på svensk husmanskost -Tacos!  

När magarna var fulla gick vi ut och smälte maten på farstutrappan. För vi var ju tvugna att göra plats åt efterrätten...

...som var en hembakad bärpaj med vaniljsås! Plus chokladbollar om man ville. 

Min svåger Niklas är, som ni vet, en riktig fixare. Han grejar och fixar alltid. Lika så under detta besök då han snabbt och lätt snickrade ihop ett flygplan till pojkarna. 

Love och Rufus gick bredvid som lärlingar och hjälpredor. 

När flygplanet var färdigbyggt uppskattades det både av stora och små. Vi flög till USA och tillbaka och till månen och till Ninjago-World. 

Efter en härlig dag fylld med bus tillsammans med människor jag saknat blev det kväll och dags för oss att åka hem. 
















 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄÄÄÄÄRLIGA UNDERBARA ÄLSKLINGAR!!!!!!! mamma mona

2012-09-13 @ 16:29:09
Postat av: Tessan

Ååh vad glad man blir av att läsa dina "hemmaisverigeinlägg", sitter med ett leende på läpparna hela tiden. Och alla dessa underbara människor du har tagit kort på:) vi måste ses snart ALLIHOPA!!

2012-09-13 @ 19:57:26
URL: http://Thherese.blogg.se
Postat av: karoline

Åååh vad fint! vilka kära återseenden!!! <3

2012-09-17 @ 22:18:52
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Pernilla Eriksson

vilken härlig familj ni är! Så mycket kärlek!!! Det riktigt ryker ur bilderna!

2012-09-21 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0