konstigalilian -

Nyinflyttad

Jag är mitt uppe i flytten till min nya lägenhet så bloggandet glöms bort i allt stök, borrande, möblerande, uppackande och allt sånt som en flytt innebär. Men allt kommer komma i mer ordning med både lyan och bloggandet. Jag kanske kommer tillbaka med en ny bloggdesign, vad vet jag! Ni kanske har tips och idéer på hur min nya bloggdesign skulle kunna se ut? Tänk "Lilian" när ni tänker er designen och skriv sedan era förslag i kommentarfältet så får vi se hur det blir. 


Vi hörs! /L 

Kommentarer
Postat av: Maritta

Vilka vackra rosor, den färgen är min favorit! :)

2012-11-07 @ 07:28:56
Postat av: Emma.g

Jag kommer gärna och myser i nya lyan :) ska bli kul att se! Vackra rosor! :)

2012-11-07 @ 21:49:12
Postat av: Lillan

Hoppas du kommer i ordning snart och att du kommer trivas i nya lyan.. Kram

2012-11-09 @ 21:26:17
URL: http://lilldogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0