konstigalilian -

HON ÄR ÄNTLIGEN HÄR NU!

Det är helt galet otroligt och allt bra på en och samma gång att Karolina min fina är här i USA hos mig! Det var ett kärt återseende när vi träffade varandra på flygplatsen efter 10 långa månader ifrån varandra. Vi grät, kramades och skrattades i ett kör ♥ Kunde knappast förstå att det var sant!

Sedan i Söndags har hon varit hos mig och hon ska stanna i en hel vecka! Hennes första dag här spenderade vi i NYC. Där visade jag Karolina så mycket vi bara hann av det klassiska typiska NYC (det kommer ni få se mer av här på bloggen inom en snar framtid) och så hade vi tusenmiljonerdriljoner saker att prata om! Oh, vad jag är lycklig som får ha min vän här!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Lilian,

Har följt din blogg ett tag, du känns så genuint positiv!



Jag har en fräck fråga! :-) Jag skulle ha åkt till USA i maj men fick avboka på grund av sjukdom. Tror du att du skulle kunna skicka lite småsaker till mig, jag betalar såklart!! :-)



Vänligen Caroline

2012-06-06 @ 14:03:58
URL: http://nattstad.se/makeyouup
Postat av: eva

hejsan

så underbart=)

hoppas ni får en toppen vecka.

kram

2012-06-07 @ 07:03:00
Postat av: Maritta H

Ha en underbar vecka med bästa Karolina !

2012-06-07 @ 07:31:23
Postat av: Anonym

Åh vad kul :)! Hoppas ni har det bra !

2012-06-07 @ 10:58:27
URL: http://telind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0