konstigalilian -

Det här datumet älskar jag!

Den 26/7 är ett datum jag älskar för det är nämligen datumet då min vän Karolina föddes, och idag är det exakt 22år sedan hon såg dagens ljus och det gör att jag vill sjunga ut i skönsång. Så håll för öronen nu!
Jag må hon leva Jag må hon leva Jag må hon leva uti hundrade år Ja visst ska hon leva Ja visst ska hon leva Ja visst ska hon leva ut i hundradeee åååår! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra för UNDERBARA Karolina! 
Karolina min fina älskade vän som betyder så mycket för mig! Du underbara människa som jag ser upp till så enormt. Tack för att just DU föddes den här dagen för 22år sedan. Det är jag dig evigt tacksam för. Jag har sagt det förr och jag säger det igen -Hur mycket jag än skulle försöka. Hur mycket jag än skulle kunna vända och vrida skulle jag aldrig kunna få fram något dumt att säga om dig. För du är så himla bra för mig på alla sätt och vis! Hoppas att din födelsedag blir toppen! Och du! Vi ses snart :) I Love You ♥ / Din vän med dåligt inflytande, Lilian Sundevall ;) 


Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Lilian: du är vacker både på utsidan och insidan, har en vacker själ!! Kram

2012-07-26 @ 08:39:33
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Lollo

Fina, Underbara Karolina! <3

2012-07-28 @ 00:27:50
URL: http://lilalollo.blogg.se
Postat av: karro

tack underbara fina du! blir alldeles varm ända in i själen <3 <3 <3

2012-07-29 @ 21:29:23
URL: http://kfrick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0