konstigalilian -

22, Tvåa Tvåa -BINGOOO!

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det min FÖDELSEDAG! Den där dagen på året som får mig att känna mig lite extra speciell. Och ni kan räkna med att jag kände mig speciell i morse när jag öppnade all födelsedagspost jag fått från mina nära och kära hemma i Sverige!
En hel bunt med presenter. Bara till mig! Tänk vad lycklig jag är som har så många fina själar som tänker på mig.
Nu kommer jag visa en del av det jag fick och så visar jag er resten i ett annat inlägg om det går bra.
Det här fina snödroppsvykortet låg i kuvertet från min Storasyster Lollo, Svåger Niklas och lilla Titus.
Så här fint hade underbara dom skrivit.
I kuvertet från dom låg även det här. 
"En del grejer känns onödigt att skicka över halva världen... Så vi öppnade paketet åt dig och innehållet finns kvar här hemma i säkert förvar"
300:- i presentkort på SIA-butiken som jag älskar! Oh, Underbara Lollo och Niklas! Oh vad tåren rann på kinden åt det här. Jag blev jätterörd.
I kuvertet låg det även ett till kuvert från mosters älskade Titus.
Fyra stycken idolbilder på min stärna! Oh vad jag älskar dig, söta dig, Titus! 

Tack snälla min underbara familjen Scott. Ni är så viktiga och betydelsefulla för mig. Jag vet att ni vet det och det kommer ni alltid att veta för det kommer alltid att vara så. ♥ /Lilian 



Translation:
Today is it my day. My 22th Birthday! And this is some of my gifts from wonderful peoples from Sweden. 


Kommentarer
Postat av: Clara

GRATTIS!!

2012-01-16 @ 21:02:59
URL: http://bohemhoe.blogg.se/
Postat av: Emma

Hipp hipp hurra på din dag :) KRAM

Vad gulligt av familjen och nära vänner :)

2012-01-16 @ 21:17:20
Postat av: Lollo

Vi Älskar Dig!!! Massor med Pussar o Kramar till Dig!!!

2012-01-16 @ 21:36:10
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

Grattis! :D och underbart med massa födelsedagspost =)

2012-01-16 @ 22:00:42
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: eva

underbart och fylla år=)

grattis.

2012-01-19 @ 06:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0