konstigalilian -

Oj Oj Oj

Ja Oj Oj Oj vad tiden går.
Det här härliga födelsedagskortet fick jag av Eva, en underbar människa som varit med mig i hela mitt liv. Hon finns i mitt liv då hon är min storasyster Bettis bästa kompis och när jag var liten satt hon ofta barnvakt till mig. Jag minns att det alltid var lika kul när Eva tog hand om mig. Dock har jag, ett x antal gånger, fått höra talas om att jag slog till henne vid ett tillfälle då jag inte alls ville lyssna eller lyda på hennes order. Eva. Jag vill att du ska veta att det är något jag skäms för idag. Jag skyller min dåliga handling på att jag var ung och dum :)
Tur att åren går så att man blir visare. Idag skulle jag aldrig slå till på kinden som Lilian 3?4?5?år gjorde. Nej, nu skulle jag bara nypa dig lite lätt på valfritt ställe istället ;) Puss och Kram till Dig Eva och tusen tack för din och Thomas gratulation! 



Translation:
A Birthday card from my sweet Eva.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gulligt av Eva och Thomas!

Älskar Dig! PUSS PUSS PUSS

2012-01-17 @ 15:47:35
Postat av: eva

kram eva

2012-01-19 @ 06:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0