konstigalilian -

Min Födelsedag minsann!

Nu kommer mer av min presentöppning..
Min Frida och min Karolina sände mig en härlig, typisk Frida och Karolina-present.
Ett konfirmationskort! På min födelsedag...
...som visade sig att vara ett julkort.
Förutom kortet fick jag även ett par gröna specialdesignade tofflor från Indien! 
Hur som haver så spelar det ingen roll om detta var en julklapp, konfirmationspresent (trots att jag inte är konfirmerad -förlåt Gud men jag vill vara rättvis mot alla Gudar här i världen så därför lät jag bli att viga mig till enbart dig. Ta det inte personligt) eller födesedagspresent. Jag blev lika glad i alla fall!
Är så lycklig för mina tjejer. Vi är vapendragare ända ut i fingerspetsarna. Från åk7 till oändlighetens slut.


Frida och Karolina. Ni är bäst i stan -när jag är på landet ;)
Ni vet att jag ♥ er. Oavsett vart jag än i världen vänder. 
/Er Lilian.

Translation:
A birthday/christmas/confirmation(?) gift from my dear Frida and my dear Karolina!

Kommentarer
Postat av: Louise

Stort grattis. =)

2012-01-16 @ 21:24:36
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en båt som sa till en annan båt, va du är stilig. tralalalalalaaaaaaa. GRATTIS. GISSA VEM IFRÅN

2012-01-16 @ 21:36:24
Postat av: Jon

Jättemycket grattis!

2012-01-17 @ 00:39:30
URL: http://summersense.blogg.se/
Postat av: Lillan

Grattis i efterskott säger jag i dag eftersom jag jobbat hela helgen och typ bara sovit:) hoppas allt var super bäst!! Kram

2012-01-17 @ 02:14:02
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: eva

gulligt av dom=)

grattis

2012-01-19 @ 06:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0