konstigalilian -

Hur jag firade min födelsedag.

Min födelsedag var toppen vill jag lova er! Fylld med fina gratulationer som gjorde mig jätteglad och ett härligt firande på en fin nyöppnad restaurang.
På kvällen bjöd Melissa och Eric ut mig på en födelsedagsmiddag på en fin nyöppnad restaurang. Dom hade ordnat barnvakt till Oliver och Viggo så vi skulle kunna umgås på tu man hand. Eller, på tu man hand blev det väl inte riktigt. Nej, det blev ännu bättre för dom hade bjudit in Will som en positiv överraskning. Så överraskade dom även mig med en himla trevlig födelsedagspresent. Underbara Eric och Melissa har fixat så att jag under en hel dag kommer ha en privatchaufför som ska köra runt på mig och några vänner på roligheter. Schemat ser ungefär ut som så att vi ska på vinprovning, åka vidare till en restaurang för att ladda upp med god mat innan vi sedan ska gå ut och roa oss i Philadelphia. Vilken grej va!
Efter en perfekt födelsedagsmiddag åkte vi hem igen. Och när vi kommit hem, och när jag var övertygad om att min födelsedag inte kunde bli så mycket bättre, ringde det plötsligt på min telefon. Och en liten dröm till mig gick i uppfyllelse...
Fortsättning följer...



Translation:
My perfect birthday with my perfect host family.



Kommentarer
Postat av: Lollo

Näten vad 17! Nu kommer jag ju inte kunna somna om!

Vill veta NU NU NU!!!!!!!!



<3

2012-01-18 @ 07:06:25
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Maritta

Oj,vilket trevligt födelsedags firande du har haft.

Privatchaufför!!!!!!!Härligt Lilian!

2012-01-18 @ 18:10:10
Postat av: Sofia

Låter som en mycket kul födelsedag och present! Vilken omtänksam familj. :)



Ohhh nu blir jag nyfiken. Jag gissar på att det är någon som kommer över och hälsar på! Jag vill så gärna att det ska vara det!



Kram

2012-01-18 @ 18:50:06
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh åhh åhh, läste just på Karros blogg om en stundande Amerikatresa!!! Kan jag ha rätt i min gissning månne??? :))))

2012-01-18 @ 18:56:10
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken födelsedag du har haft :) Vilka underbara presenter från alla nära och kära! Superläcker ring från Nilla :) passar ju dig perfekt!! Ha det gött! KRAM

2012-01-18 @ 20:29:20
Postat av: eva

gulligt av din familj.

en poppis tjej=)

kram

2012-01-19 @ 06:43:49
Postat av: Lillan

Din värdfamilj verkar ju vara hur underbara som helst :) kram

2012-01-24 @ 02:16:50
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0